سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از شیر مرغ تا جون ادمی زاد


اختلافی با کادر فنی استقلال ندارم / از 10 تیر قراردادم آغاز می شود
مربی آلمانی تیم فوتبال استقلال ضمن رد هرگونه اختلاف با کادر فنی این تیم گفت: قراردادم با استقلال از اول جولای (10 تیر) آغاز می شود و دوشنبه برای زیر نظر گرفتن تمرینات این تیم به تهران می آیم.

اریش روته مولر مربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با بی اساس خواندن اختلاف بین او و صمد مرفاوی اظهار داشت: بنده به دعوت خود آقای مرفاوی و واعظ آشتیانی به استقلال آمدم  و به جز چند جلسه برای هماهنگی تمرینات ملاقات دیگری با یکدیگر نداشته ایم و من برای انجام کارهای شخصی ام به آلمان آمده ام و قرار است دوشنبه به ایران بیایم تا کارم را با استقلال شروع کنم.

روته مولر اضافه کرد: در مدتی که در ایران نبودم برخی رسانه ها مطالبی را درباره نحوه قرارداد من و یا مسئولیتی که قرار است در تیم استقلال داشته باشم مطرح کردند که همین جا تاکید می کنم بنده دستیار آقای مرفاوی و مشاور مدیرعامل استقلال هستم و در قراردادم با باشگاه استقلال نیز وظایفم و شرایط قراردادم کاملا روشن است.

مربی آلمانی استقلال درباره سفرهای متوالی وی به آلمان اظهار داشت: قرارداد من با استقلال از اول ماه جولای (10 تیر) آغاز می شود و تصور می کنم تا قبل از شروع این زمان این امکان را دارم تا برای رسیدگی به کارهای شخصی ام و هماهنگی های لازم برای اقامت طولانی مدت در ایران به کشورم سفر کنم.

وی در پایان تصریح کرد: من برای کمک به باشگاه استقلال و به دعوت مسئولان این باشگاه به ایران آمدم و از اینکه با باشگاه بزرگی نظیر استقلال همکاری دارم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم تجربیاتم را در راه موفقیت استقلال بکار بگیرم.



کلمات کلیدی : ورزش
¤ سید احمد حسینی| ساعت 6:2 صبح یکشنبه 88/4/7
نوشته های دیگران ( )

خدمات وبلاگ نویسان جوان

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

http://www.bahar-20.com/ftp/cod.musics/page/e.n/me.js">

http://www.Bahar-20.Com">Best Cod Music

Bahar-20