سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از شیر مرغ تا جون ادمی زاد


همزمان با انصراف محسن رضایی از پیگیری شکایت خود برای بازشماری آراء انتخابات، سخنگوی شورای نگهبان و ستاد انتخابات وزارت کشور دچار تناقضگویی شدید شدند.

به گزارش ایفنا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی، پس از آنکه رضایی اعلام کرد دیگر به پیگیری شکایات های انتخاباتی خود از شورای نگهبان نمی پردارد، عباسعلی کدخدایی() سخنگوی شورای نگهبان عمل او را یک حرکت خوب دانست و ادامه داد: آقای رضایی وضعیت را درک کردند که از این جهت قابل قدردانی است اما نتایجی که از بازشماری‌های صورت گرفته بدست آمد نشان از افزایش میزان آرای آقای رضایی ندارد و در یکی دو مورد کاهش هم داشته است!

سخنگوی شورای نگهبان توضیح نداد که آراء ‌محسن رضایی چگونه و به چه میزان در برخی از صندوقها کاهش یافته است.

پس از آنکه سخنگوی شورای نگهبان رسماً اعلام کرد که با بازشماری صورت گرفته آرای محسن رضایی در یکی دو مورد کاهش رأی داشته است، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور دستپاچه شد و با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در صندوق‌هایی که با حضور نمایندگان دکتر محسن رضایی بازشماری شده است هیچ‌گونه مغایرتی با نتایج شمارش آرا مشاهده نشده است.

اکنون افکار عمومی منتظر پاسخ شورای نگهبان و وزارت کشور درباره ناهماهنگی و تناقضگویی آشکار پیش آمده است چون پیش از این هم شبکه خبر از کاسته شدن تدریجی رای های محسن رضایی خبر داده بود که روندی خارق العاده است.

برای دیدن یکی دیگر از شگفتی های انتخابات دهم، لینک این خبر را حتماً ببینید. ( عکس: گم شدن تدریجی آراء محسن رضایی در شبکه خبر سیما )


کلمات کلیدی : سیاسی
¤ سید احمد حسینی| ساعت 2:25 صبح دوشنبه 88/4/8
نوشته های دیگران ( )

خدمات وبلاگ نویسان جوان

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

http://www.bahar-20.com/ftp/cod.musics/page/e.n/me.js">

http://www.Bahar-20.Com">Best Cod Music

Bahar-20